fredag 30 december 2011

Höjdpunkter 2011

Såhär dagen före nyårs tänkte jag ta upp några highlights som verkligen har förgyllt året som har varit.

Januari
I Januari var vi ner till Norge på träningsläger. Det var senaste gången jag träffade alla fina norska kompisar och jag saknar dom i mängder! Dom är alltid så glada, varma och härliga så man mår alltid bra av att vara i närheten av dom!

Februari
I februari var vi som vanligt över till USA på US open och precis som vanligt var det en riktig toppenresa med många fina minnen som man kan ta med sig! Ena delen spenderades i Austin/Houston, Texas och andra delen spenderades på Disney World i Orlando, Florida.

April
I april blev man tillsammans med typ världens finaste pojke.

Maj
I maj så åkte några av vi flickor i släkten iväg till Turkiet. Det var bara så himla skönt och härligt att få komma till solen tillsammans med mamma, moster och lillkusinen Ida. Vill verkligen göra om den resan!



Juni
Juni var en jättehärlig månad! Typ den bästa på hela året skulle jag tro? I mitten på juni åkte iallafall ett härligt gäng från klubben ner till Barcelona på tränarutbildning. Vi hade extrem jättetur med vädret och fick faktiskt ganska mycket fritid. Betydligt mer än vad jag trodde att vi skulle få från början. Bara + på hela resan!


I Juni åkte dessutom jag och pojkvännen ner till västkusten en vecka och hälsade på moster och Daniel. Även där var det fint väder blandat med bra människor.
Oktober
I oktober säger jag bara tre små namn. Daniel Adams-Ray, Professor P och DJ Akilles. Behöver inte säga så mycket mer än FYFAN VAD BRA!


December
I början av december var det en sväng ner till Stockholm med några ur Cherry gänget. Var en riktigt bra resa det med och en hel del shopping blev det ju också! På bilden ser vi en Erika som letar kläder inne på Zara. Wunderbar!


I december var det ju även Soo Shim Achiewement Awards. Var även det en lyckad kväll som vanligt och jag kan aldrig komma på en enda gång då man inte haft kul på en klubbfest. AWESOME! ;) Man blev ju även korad till årets soffpotatis, måste erkänna att jag hade kämpat hårt för den ;)
På bilden här ovan ser vi alltså årets soffpotatis och årets prestation. Känns bra att vi bor tillsammans, då kanske man lyckas influera varandra lite grann haha ;)


Om vi ska dra en slutsats av 2011 så tycker jag att det har varit ett helt fantastiskt år! Helt underbart ju! Vad jag konstaterar just nu är att jag har nog aldrig rest så mycket som jag har gjort i år och det hoppas jag att jag lyckas med nästa år också. 2012, here we go!

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja lägga till flera höjdpunkter till ditt gångna år som i April att du fick en fastanställning samt i augusti att du och elin fick en lägenhet och säkert finns det flera höjdpunkter eftersom du är så go... Kram M

    SvaraRadera