måndag 14 maj 2012

Ny vecka!

Måndag idag då!

Haha det är så typiskt. Jag gillar att jag skrev det där inlägget i fredags om att livet kändes bra. Tro fan att jobbet ska gå skit på fredagen och jag blir hur sliten som helst på lördagen. Misstänkte feber där ett tag men det verkade försvinna. Gav till och med bort jobbpasset så jag skulle kunna vila upp mig ordentligt.

Anyway, den här veckan är lika fullproppad som alla andra är just nu haha! Ska precis iväg på stan med Carro och sen är det kurs ikväll. Imorgon gäller det att både hålla träning och träna själv. Onsdag innehåller en hel del trevligheter som innefattar utgång på Nova. Torsdag är man åtminstone ledig från 7-16 jobbet men då är det födelsedagsfirande med släkten + middag + kurs. Och på fredag fyller man år så då är det lite födelsedagsfest. Lördag ska jag nog må lite dåligt en stund. Sen ska jag hålla träning och ut till stugan med familjen. Och söndag är det kurs och personalfest (som jag typ ska vara nykter på).

Åh herregud, blir helt slut bara av att skriva ner det här haha! Kan ju även lägga till att jag då jobbar 7-16 varje dag förutom torsdag som är röd. Lär ju inte hinna skriva många inlägg här men ska se vad jag kan ordna. Anyway, nu bär det av på stan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar