fredag 13 december 2013

He bah rinn!

Tjena folket! Åh, är less på att vara såhär förkyld! Stannar hemma från Cherryjobbet ikväll och har varit hemma litegrann från PP under veckan. Hahaha, sjukaste någonsin! Ursäkta på förhand om jag äcklar någon, läs på egen risk haha! Nämen vaknade till för någon natt sedan och fick typ panik för att jag blödde näsblod. Vilket jag typ har gjort en gång i hela mitt liv. Tog typ 10 sekunders tittande på mina händer innan jag insåg att det inte fanns något blod där. När man är nyvaken så har man ju inte dom snabbaste kopplingarna mellan hjärncellerna. Insåg tillslut att jag hade händerna fulla av typ "rinnsnor". Alltså snor som har samma konsistens som vatten typ. Fick inte världens mysigaste känsla i kroppen när det gick upp för mig och jag var väldigt snabbt inne på toan! Haha, en upplevelse för livet! Nu ska jag slå in julklappar med förhoppningen om att jag inte snorar ner dom också.

Tummen upp till mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar