måndag 20 maj 2013

Måndag!

Haha hoppsan, här skulle jag styra upp med fler inlägg på bloggen, det gick ju mindre bra sådär hehe. Dagen har bestått av jobb och lite fika med en liten del av släkten. Var ju min födelsedag i lördags så fick något paket. I helgen har det ju varit alldeles strålande väder både fredag, lördag OCH söndag. Tror att vädergudarna också slängde in en liten present till mig i år.

Har i alla fall fått upp nyansen på huden något litet snäpp så man är inte riktigt lika lik en zombie längre. Känns bra faktiskt! Sommaren är här och jag älskar't! Imorgon ska det tatueras lite, känns spännande, var ju ett tag sen sist! Ska fylla i min gamla tatuering såhär sex år senare och sätta stjärntecknet bakom örat. Blir nog bra det! 

Nu är det tack och godnatt för min del!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar