måndag 25 februari 2013

Lunchtime!

Sitter här på lunchen och tänkte slänga i mig lite rester från gårdagen. Älskar att det var så jävla underbart väder igår! Tog till och med på mig min saknade vårjacka när jag gick till Cherrykursen. Love it! Bra väder idag också även om det inte är lika varmt men nu känns det som att våren kanske är på väg. Dock så brukar ju vädergudarna ha en tendens att ge lite falska förhoppningar innan de helt plötsligt säger fuck you bitches och slänger in snöstormar i mitten på april. Nej, jag är inte alls bitter över att det hände förra året, inte alls.

Hade även sagan om ringen maraton tillsammans med Emma igår, apmysigt! Sen är ju filmerna rätt mäktigt gjorda också! Nä, nu ska jag väcka katten som har hunnit lyckats somna i knäet medan jag skrev det här och slänga i mig lite mat! Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar