fredag 11 januari 2013

Gissa vad!?

Jag är fortfarande sjuk! Wohoo!!! not... Åh, är så uttråkad så det finns inte! Har ju ingen energi till att göra någonting så jag ligger typ i soffan och blandar att se på TV och sitta vid datorn. Och vet ni vad? Jag var less redan igår.. Hade mycket hellre velat jobba idag men även om febern verkar vara borta just nu (jag tar ingenting för givet, den kan lika gärna komma tillbaka om en timme..) så har jag fått min jobbiga hosta igen. Kunde inte somna på en timma inatt för jag låg och hostade så mycket. Hostade så jag fick kväljningar (jepp, det är mysigt) men när jag tog astma-sprayen så blev det så pass mycket bättre att jag kunde somna iaf. Ser kanske inte så jättemysigt ut om jag står och hostar in i folks kaffemaskiner hehe. Ska väl återgå till mitt sysslolösa liv och drömma att jag är utomlands istället för i soffan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar