onsdag 14 november 2012

Åhh, ta mitt liv...!!

Jepp, nu är det R.I.P för min fina Sony Ericsson Xperia Arc S...
Den drunknade i vattnet som blev över när vi frostade av frysen! Tack för den här tiden, du har stått bredvid mig i många både mot- och medgångar. Du har funnits där när jag har behövt dig och du har tagit många smällar tack vare mig. Men på något magiskt sätt lyckades du ändå överleva i hela 9 månader! Eller ja, överleva var väl att ta i, du råkade ju trots allt spräcka sönder hela skärmen när du trillade i asfalten på valborgs.

Men efter en tripp förbi akuten för mobiler så var du hel och fin efter bara några veckor! Det smärtar mig att jag aldrig ska kunna prata genom dig. Jag kommer aldrig mer att skriva på ditt tangentbord. Jag kommer aldrig mer kunna ta vackra bilder med din kamera. Kommer ihåg den gången då du rymde från mig. Jag letade och letade överallt på verandan och frågade alla om dom hade sett dig. Men ingen visste var du tog vägen. Men på något mirakulöst sätt hittade du tillbaka till mig.

Tack för de här nio månaderna! Du finns förevigt i mitt minne! (eller ja, tills jag råkar glömma bort dig)

Hahaha nä, nu har det spårat för mycket! Var på väg att skriva ännu mer men kände att det här fick räcka. Skulle vilja ha en mobil som kan klara sig åtminstone ett år tillsammans med mig.. Så det blir väl typ en xperia acro s eller en xperia go eller något liknande i nästa vända :)

Jepp, this is the shit I need!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar