söndag 5 augusti 2012

God morgon!

Jobbet gick bajs igår. Var lite less på livet där när jag skulle hem. Ville nästan hamna i slagsmål så man skulle få ut nån typ av aggression. Det gick dåligt, folk spillde över bordet, jag tappade marker överallt. Dessutom så hade mina fina hörlurar gått sönder tidigare under dagen. Kasst!

Ny dag idag, livet känns bättre. Blir lite gokart åkning och förhoppningsvis Spiderman ikväll. Bara upplägget gör att den här dagen redan är 48 gånger bättre än igår!

Idag så åkte ju även Elin iväg till London. Är så sjukt glad för hennes skull och jag hoppas verkligen att hon får vara nöjd med sig själv. Jag skiter i om hon vinner alla matcher eller ingen match, så länge hon får känna att hon har presterat max. Jag råkade visst boka en resa till London nästa helg. Så jag landar i London på lördag dag och får spendera en stund i England tillsammans med tre av mina bästa vänner. Kommer bli awesome! :)

Haha bilden är från när jag cyklade till jobbet igår. Kan meddela att det är SJUKT svårt att cykla och ta kort på sig själv samtidigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar